Tapahtumia

Kirkkovaltuuston kokous

Valtuustokauden ensimmäinen kokous pidetään Suoraman seurakuntakeskusessa 12.1.2023 klo 18 alkaen. Kokouksessa valitaan tilintarkastusyhteisö. Myös kirkkoneuvoston, johtokuntien ja muiden luottamuspaikkojen henkilövalinnat ovat asialistalla.

Kuvassa on vähän historian havinaa. Nykyään kokousaineisto on pääosin sähköisessä muodossa. Seurakunta pyrkii kaikessa toimimaan ympäristöystävällisesti, näin ollen turhaa paperien tulostamista vältetään.

Kokouksen esityslista löytyy täältä: https://www.kangasalanseurakunta.fi/paatoksenteko/poytakirjat

Kotokirkon ajatuksia ja säveliä

10.11.2022 klo 18

Kahvila Elli`n, Ellintie 6

Tule mukaan Kotokirkon ehdokkaiden järjestämään tapahtumaan. Illan ohjelmassa on musiikilla rytmitettyä keskustelua. Lopussa on iltahartaus.

Ehdokkaat keskustelevat seuraavista aiheista:

* Hyvää kestävällä taloudella

* Lähimmäisistä välittäminen - arkipäivän diakoniaa

* Turvaa ja toivoa

* Viljele ja varjele, huolehdimme luonnosta

Yleisö voi esittää kysymyksiä ja ajatuksia ehdokkaille.

Kahvitarjoilu. Lämpimästi tervetuloa!

Vaalipaneeli 6.11.2022 klo 18

Marraskuun pimeydessä kirkon ikkunoista loistaa valo. Se kutsuu meitä kohtaamaan toisiamme ja Jumalaa.

Seurakuntavaalit lähestyvät. Kotokirkon äänenä paneelissa ovat Mirja Jussila ja Matti Rauhalahti. Tule sinäkin mukaan kuuntelemaan ja tapaamaan ehdokkaita.

Lisätietoa löytyy linkin takaa: Vaalipaneeli